Virvlat vatten, kristaller, ord, känslor, magneter, strålning och symboler

Det finns många olika saker som påstås verka både bra och dåligt.

Jag kommer att forska i dessa ting framöver.

Jag kommer primärt att använda mig av mögel som växer i ris samt groddar av olika slag, jag skall försöka att hålla mig till mungbönor så att resultatet av de olika experimenten kan jämföras mot varandra. Jag kommer i flera fall att först göra ett enklare experiment och sedan ett litet mer utförligt experiment allt beroende på utfall, tid och energi i anspråk.

Jag kommer att prova om virvlat vatten, magnetisera vatten, direkt verkande magneter, ord på lappar, sända känslor, symboler, filtrerat vatten, kristaller och strålning kan skydda och eller skada liv.

Jag vill försöka ta reda på vad som funkar och inte funkar:

  • Kan virvlat vatten/magneter/symboler/ord/känslor/kristaller påverka vattnets egenskaper till det bättre/sämre och hur stor skillnad kan det göra i jämförelse med obehandlat vatten?
  • Kan magneter/symboler/ord/känslor/kristaller direkt påverka groddar och mögels förmåga att växa och frodas i jämförelse med en opåverkad kontrollgrupp
  • Hur kan dessa olika experiment korspåverka?
  • Kan virvlat vatten/magneter/symboler/ord/känslor/kristaller skydda mot strålning?

Jag har flera saker jag vill prova men börjar att försöka besvara följande frågor.

Kommentera

